בחירת מעצב חווית משתמש


מעצב חווית משתמש

בין אם אתם בונים אתר חדש או עיצוב מחדש של קיים, אתם עשויים לתהות מהו מעצב חוויות משתמש ואיך תוכלו לשכור אחד לפרויקט שלכם. במאמר זה נדון בכמה מהשאלות הנפוצות ביותר לגבי מעצבי UX וכיצד למצוא אחת לפרויקט שלך.

מה עושה מעצב UX בפועל?

מעצבי UI/UX הם אנשים שלומדים כיצד אנשים מתקשרים עם טכנולוגיה, ודוגלים בצרכים שלהם לאורך כל תהליך העיצוב. מעצבי UI/UX עשויים להיות בעלי רקע בעיצוב, שיווק או תמיכת לקוחות, והם יכולים ליהנות לחקור מה גורם לאנשים לתקתק.

משימות מעצבות UX אופייניות כוללות ביצוע מחקר משתמשים, ניסוח תרחישים, תכנון מסגרות חוט, בדיקת עיצובים וניתוח נתונים. בדרך כלל, המשימות מחולקות לחברי צוות שונים על סמך תחומי ההתמחות שלהם.

על מעצבי UX להיות בעלי הבנה מעמיקה של הצרכים והמוטיבציות של משתמשי היעד שלהם. מחקר זה נערך באמצעות ראיונות אחד על אחד, קבוצות מיקוד וסקרים. זה יספק תמונה רחבה של האופן בו משתמשים מתקשרים עם המוצר, ויסייעו למעצבים לזהות אזורים לשיפור.

יצירת פרסומות משתמשים היא צעד חשוב בתהליך העיצוב של UX. אלה מייצגים משתמשים פיקטיביים המייצגים את הקבוצות השונות של אנשים שישתמשו במוצר. פרסומות אלה עוזרות למעצבי UX להבין כיצד אנשים משתמשים במוצר, ולדמיין את התסכולים שלהם מהפתרונות הנוכחיים.

בדיקת שימושיות היא תהליך המשמש כדי לקבוע אם העיצוב קל לשימוש והאם הוא מענה לצרכי המשתמש. מעצבי UX מבצעים לעתים קרובות בדיקות שימושיות במגוון סוגים שונים של מוצרים.

מדוע אתה זקוק למעצב חוויות משתמש?

מעצבי UI/UX אחראים ליצירת מוצר ידידותי למשתמש. זה עשוי לכלול עיצוב אתר או אפליקציה. עם זאת, הם עשויים לעבוד גם על מוצרים פיזיים.

מעצבי UX טובים הם יצירתיים וחדישים. הם מודעים גם למגמות בענף. הם יכולים לעזור לך לפתח את הכישורים הרכים שלך.

אתה יכול לקבל מושג טוב מה עושה מעצב UX על ידי בחינת תיאור התפקיד לתפקיד. אם זה מפרט תוכנה כמו Adobe XD, Sketch או Figma, זה יכול לתת לך מושג טוב מה התפקיד כרוך.

מיומנות המפתח בעיצוב UX היא מחקר. המעצב צריך להבין איך משתמשים מרגישים לגבי המוצר, כיצד הם מתוסכלים ממנו ומה מניע אותם לאמץ אותו. בנוסף, מעצב UX טוב חייב להיות מסוגל גם לתקשר את רעיונותיו למקבל החלטות.

עיצוב UX הוא תהליך איטרטיבי. חיוני לערוך בדיקות וסקרים משתמשים על בסיס קבוע כדי להבטיח שהמוצר שלך יהיה קל לשימוש. לאחר שסיימת את הבדיקה, אתה אמור להיות מסוגל לקחת תובנות ניתנות לפעולה מהנתונים.

מעצבי UX צריכים להיות בקיאים במתודולוגיות מחקר נפוצות, כמו מחקרי אתנוגרפיה ושימושיות. הם צריכים להיות מסוגלים גם לבצע בדיקות A/B.

כיצד לבחור מעצב חוויות משתמש?

בחירת מעצב חווית משתמש כוללת הרבה גורמים שונים. מעצב ממשק משתמש טוב/UX צריך להבין טוב את חווית המשתמש עם המוצר שלך. בנוסף לכל אלה, על המעצב לדעת גם לפתור בעיות עיצוב מורכבות.

המפתח לחוויית משתמש טובה הוא לשמור על הלקוח במרכז תהליך העיצוב. המשמעות היא שהמעצב צריך להבין את צרכיהם וסדרי העדיפויות שלהם. בנוסף לכל אלה, על המעצב להיות מסוגל להקים ערוץ תקשורת עם חברי הצוות אחרים.

כדי למצוא מעצב UX, ייתכן שתרצה לשקול להשתמש במנוע חיפוש כדי למצוא סוכנויות המספקות שירות זה. בנוסף, עליך לבקש הפניות ולבדוק את תיק העבודות שלהם. באופן אידיאלי, התיק צריך להיות אינטראקטיבי.

חשוב גם לבקש מהמעצב סקירה כללית של פרויקט. באופן אידיאלי, אתה רוצה לדעת כמה זמן ייקח להם להשלים את הפרויקט ואילו אבני דרך הם מצפים להגיע לאורך הדרך.

מעצב UI/UX טוב צריך להיות גם הבנה טובה של מחקר משתמשים וכיצד להשתמש בכלי אבות -טיפוס פופולריים. הם צריכים להיות מסוגלים לתאר את המבנה הארגוני של החברה ולהסביר את מסע הצמיחה שלהם.

יתכן שתרצה לבדוק אם לסוכנות העיצוב יש תקציב שיווק מוצק. אם יש להם, הם עשויים להיות מנוסים יותר ומסוגלים יותר להתמודד עם פרויקטים מורכבים יותר.